  • Data: 2007-08-06 22:14:47
    Temat: Re: Wypowiedzenie zmieniające złożone przez pracownika?
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A poza tym treść twojej umowy zapewne ustaliła się "w praniu": masz pewnie
    > jakiś zakres obowiązków i angaż z nowym wynagrodzeniem. Jeśli nie bardzo
    > protestowałeś w czasie (i tuż po) kiedy ci je doręczali to należy uznać że
    > określają one treść twojego stosunku pracy (zostały przez ciebie zaakceptowane
    > w sposób dorozumiany).

    Zgadzam się, chodzi o to, żeby mieć te ustalenia na piśmie. Sprawa dotyczy mojej
    żony. Obecnie pracodawca zaczyna przekraczać pewne granice, na które może się
    ona zgodzić. Chodzi o wyznaczenie tych granic. A teraz one nie są ustalone.

    > kiedy ci je doręczali

    Niczego nie doręczali. Obowiązuje umowa sprzed 20 lat. Żadnych aneksów.