  • Data: 2006-02-21 20:02:59
    Temat: Re: Wypadek podczas odsniezania dachu
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mariusz" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dtfrgf$ru1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Mieszkamy w małym miasteczku. Radca prawny powiedział że powinienem
    > złożyć sprawe do sądu. Sam już nie wiem co robić.

    Zapewne tak powiedzial w celu "postraszenia" zleceniodawcy. Ale jezeli
    ten nie jest glupi, to sie postraszyc nie da, albo wrecz zlosliwie
    obroci cala te sytuacje na niekorzysc zleceniobiorcy. Wiec ja nie
    uwazam, aby byl to sposob prowadzacy do celu (zmuszenia zleceniodawcy
    do sponsoringu leczenia).

    marekz