  • Data: 2006-02-21 20:40:46
    Temat: Re: Wypadek podczas odsniezania dachu
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    no i tutaj wlasnie sie mylisz, bo pojecie miejsca pracy IMHO mamy tam
    gdzie jest umowa o prace(w niej masz miejsce pracy wskazane). Jesli gosc
    zlecil wykonanie uslugi, to go nie powinno obchodzic w jaki sposob
    bedzie wykonana, a jedynie efekt. W sadzie zreszta by sie zdziwili czemu
    twoj ojciec wszedl na dach bez zabezpieczenia, nawet jakby pracodawca
    mial zaoferowac takowe, to bez niego nie powinien sie ruszac. Po prostu
    nie byl do tego przygotowany i tyle. Zdarzyl sie wypadek to smutne. Ale
    zawsze trzeba pamietac ze podejmujac sie ryzyka zawsze moze sie cos
    stac. Wiem, wiem, bezrobocie jest straszne i tonacy brzytwy sie chwyta,
    ale potem moze zostac bez palcow...:(

    --
    Pozdro
    Harry