  • Data: 2006-02-22 08:40:54
    Temat: Re: Wypadek podczas odsniezania dachu
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <s...@9...acn.waw.
    pl>,
    Renata Gołębiowska wrote:

    > W moim mieście rodzinnym. Miasteczko huczy, ostatnio jak byłam, to
    > "sprawą zajmował się prokurator", co w tej chwili się dzieje, nie
    > wiem, ale pewnie jeszcze usłyszę. Jeśli będę wiedziała, czym to
    > wszystko się skończyło, to napiszę.

    Jeszcze linki:
    http://www.gazetaprawna.pl/depesze/depesza.html?id=P
    AP20060202W01930
    "Łódź (PAP) - Policjanci z Rawy Mazowieckiej wyjaśniają okoliczności
    wypadku, w wyniku którego zginął 24-letni mężczyzna. Mężczyzna spadł z
    dachu budynku i w wyniku odniesionych obrażeń zmarł w szpitalu.

    Jak poinformowała w czwartek PAP Mirosława Kraszewska do zdarzenia
    doszło w Rawie Mazowieckiej. "Mężczyzna przyszedł pod pawilon, gdzie
    znajdowała się hurtownia materiałów budowlanych. Budynek był
    przygotowywany do otwarcia. Na dachu pracowało kilka osób, które
    odśnieżało dach" - powiedziała Kraszewska.

    Według wstępnych ustaleń policji, mężczyzna z własnej woli wszedł na
    dach, bo chciał porozmawiać z pracującymi i zapytać o możliwość pracy.
    "Niestety, zsunął się z dachu i spadł. Trafił do szpitala, gdzie mimo
    wysiłków lekarzy zmarł" - powiedziała Kraszewska.

    Policja poinformowała również, że do szpitala trafił pracownik domu
    pomocy społecznej w Gostkowie koło Poddębic (Łódzkie), który wchodząc
    na dach, by go odśnieżyć, spadł z drabiny. (PAP)"

    http://www.ppr.pl/artykul.php?id=128783
    "Pięć ofiar akcji odśnieżania dachów
    03.02.2006
    Cztery osoby odniosły ciężkie rany, a jedna zginęła na miejscu - to
    bilans akcji odśnieżania dachów, prowadzonej od poniedziałku z nakazu
    resortu spraw wewnętrznych.
    (...)"