  • Data: 2008-04-27 21:29:09
    Temat: Re: Wynajem mieszkania, zmiana wkladki w zamku
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Wynajmujaca ode mnie osoba zmienila bez poinformowania mnie o tym wkladki
    > w zamku.

    A czy miałeś zapis w umowie, że ma taki obowiązek?

    Zastanów się czy to nie jest podobne do wymiany przepalonej żarówki,
    przesunięcia mebla,
    zamknięcia otwartego okna - też musi pytać o zgodę?

    Skoro piszesz o tym, to powiedz czy ta osoba sama ciebie o tym poinformowała
    czy chcąc wejść do lokalu nie mogłeś otworzyć dzwi?

    Ja to by, nawet kazał wynajmującym wymienić wkładkę aby mnie nie posądzali
    o kradzieże.

    zbyszek