  • Data: 2008-04-28 08:52:26
    Temat: Re: Wynajem mieszkania, zmiana wkladki w zamku
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gosmo" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fv405o$1585$1@news2.ipartners.pl...
    > A to ja pójdę o krok dalej i spytam (abstrahując od poprzedniego posta), czy
    > lokator ma prawo np. wymienić okna, drzwi, meble, podłogi bez zgody
    > właściciela? Pytam bo chciałbym sam wynajmować swoje mieszkanie, a dość sporo
    > zainwestowałem, aby wyglądało tak jak wygląda. Rozumiem, że w razie czego będę
    > mógł się przed tym zabezpieczyć w umowie.

    Chyba nie. Z tego co kojarzę, mieszkanie należy oddać w stanie takim, w jakim
    się je zastało, uwzględniając normalne zużycie. Czyli np. jeśli wynajmowałeś
    przez 5 lat mieszkanie od kogoś, i na podłodze były najtańsze panele, to
    normalne, że się zużyją. Ale jeśli przez te 5 lat chcesz mieć ściany w innym
    kolorze, przed wyprowadzką powineneń odmalować je na oryginalny kolor.
    Tak samo przy wyprowadzce powinenneś zwrócić oryginalną wkładkę do drzwi