eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana towaru/naprawa › Re: Wymiana towaru/naprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana towaru/naprawa
    Date: Sun, 25 Jun 2006 21:51:31 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 14
    Message-ID: <e7mpg1$9cu$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e7mlau$c3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dsh96.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1151265089 9630 83.24.219.96 (25 Jun 2006 19:51:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Jun 2006 19:51:29 +0000 (UTC)
    X-User: me_super
    In-Reply-To: <e7mlau$c3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.4 (Windows/20060516)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:397032
    [ ukryj nagłówki ]

    Zibi napisał(a):

    > Proszę o poradę co mogę uczynić? Czy mam czekać? Tylko, że mnie to już
    > wkur**** bo walczę z tym od trzech tygodni. Czy nasze prawo rzeczywiście
    > dopuszcza taką ewentualność aby klient, który kupuje nowy, w pełni
    > wartościowy produkt musiał czekać na skorzystanie z niego przez miesiąc?

    Masz dwie możliwości: gwarancja lub korzystasz "Z tytułu niezgodności z
    umową"; więcej http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
    Drugie rozwiązanie w tym wypadku jest chyba wygodniejsze, w każdym
    razie zgłaszasz się do sprzedawcy, a nie do gwaranta (np. producent).

    --
    Filip.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1