  • Data: 2011-11-03 23:47:57
    Temat: Re: Wykryte przeoczenie US. Czy to przejdzie?
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    news:4eb32364$0$2196$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin p 47

    > Srakiej.

    > Może jednak postarasz się wysilić swoje szare komórki i wykazać związek
    > pomiędzy "mentalnością chłopa pańszczyźnianego" a krytyką wyłudzania
    > nienależnych pieniędzy z publicznej kasy?

    Jesteś klinicznym przykładem mieszanki mentalności własnie owego chłopa
    pańszczyźnianego, który z definicji, instynktownie przed posiadaczem
    jakiegoś wycinka władzy się płaszczy -(toż skandal i niedopuszczalne, ze
    obywatel chce egzekwowac swoje jakies prawa w stosunku do państwa i śmie
    kwestionować jego brak odpowiedzialności za bezprawie!) w połaczeniu z wciąz
    żywym bolszewickim stosunkiem aparatczyka do szarego obywatela, który
    "napewno musi byc" złodziejem i oszustem, choć za dowód tego jego rzekomego
    przestepstwa jestes w stanie podac tylko i jedynie, ze to co obywatel
    twierdzi musi byc nieprawdą, a to dlatego, że jest "sraka" ;-))
    Niestety podobną hołotę wciąż można spotykac w miejscach, gdzie dysponują
    prawem decyzji w sprawach obywateli!