  • Data: 2011-11-04 16:58:33
    Temat: Re: Wykryte przeoczenie US. Czy to przejdzie?
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    > [...]
    > [...]
    >
    > A podstawa prawna?
    > IMVHO należą się "jak psu kość".
    > Jest decyzja o zapłacie nienależnego podatku? - jest.
    > Zapłacono? - zapłacono.
    > Jedyne co w opisie się nie zgadza, to "wystąpić do sądu", bo wystąpić
    > należy do skarbówki składając korektę deklaracji z wyjaśnieniem.
    > Oczywiście zrobią ponowną kontrolę albo przynajmniej "czynności
    > wyjaśniające"... i tyle.

    Oj, tu się wiele nie zgadza - to nie jest taki szkolny błąd :(

    Gdyby różnica podatku dotyczyła tylko tych czterech faktur to 32.000 zł
    podatku odpowiada mniej więcej 18 % po (tylko) ich wyrzuceniu z
    kosztów. A autorka pisze, że kontroler zaliczył je do przychodów czyli ...?
    Różnicę w VAT-7 niech sobie każdy policzy. ;)

    Coś ten post za bardzo mi przypomina podobny sprzed kilku dni gdzie
    pytano o sposób zwolnienia z obowiązku wpłacenia kaucji w procesie o
    odszkodowanie a piszący odpowiedź zostali zwyzywani od gówniarzy... :)

    --
    spp