    From: "maurycy123" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wstawia kit na policji
    Date: Thu, 19 Oct 2006 21:17:38 +0200

    > Kilka dni temu jechalem samochodem i zajechal mi ostro droge w sposob
    > bardzo chamski inny samochod.
    > Musialem bardzo ostro hamowac - oczywiscie nie mial pierszenstwa
    (zjechal
    > z lewej).
    > Zdenerwowalo mnie to i postanowilem go wyprzedzic zrobilem to i pozniej
    na
    > bardzo wolno jechalem co go zdenerwowalo.

    Mialem troche podobna sytuacje.
    Facet na 2 pasmowej ulicy prawie zepchnol mnie na slup. Jechal lewym pasem i
    bez migacza zjechal na prawy pas.
    Bylem w polowie jego samochodu. Gwaltowne chamowanie.
    Nie lubie cwaniaczkow na ulicach. Dalej byl remont drogi. Zwezenie i
    ograniczenie predkosci do 30.
    Wyprzedzilem go i jechalem zgodnie z przepisami. Przyspieszylem dopiero jak
    skonczylo sie ograniczenie.
    Bylem bardzo zdziwiony jak facet wyskoczyl na swiatlach i zaczol mnie
    straszyc ze zna mojego szefa a jemu bardzo sie spieszy.
    W Poznaniu jest jakas kultura jazdy a gosc byl na Warszawskich numerach.
    Duzo jezdzilem po Warszawie i tam to jest normalne.

    Pozdrawiam.
    Maurycy.