  • Data: 2009-03-06 17:38:28
    Temat: Re: Wniosek o zwrot kosztów za materiały
    Od: "lestat" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...net> napisał w wiadomości
    news:goqfe5$8jg$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie są ze sobą związane i mogą być złożone jednocześnie. Każdy służyć
    > będzie czemu innemu; za pomocą PIT-2K możesz rozliczyć ulgę odsetkową od
    > kredytu a za pomocą VZM-1 wnioskujesz o zwrot różnicy VAT od niektórych
    > materiałów budowlanych.
    >
    > Tak więc jeden formularz służyć będzie zmniejszeniu należnego podatku
    > dochodowego, drugi służyć będzie odzyskaniu "nadpłaconego" VAT'u.

    Wielkie dzięki za bardzo rzeczową odpowiedź. Jeśli wiec kupiłem mieszkanie
    od dewelopera, wykończyłem je, to wypełniam poza PITem-37, PIT-2K i chyba
    PIT-D (?) Jeśli chodzi o aktualizacje danych w związku ze zmianą miejsca
    zamieszkania, to wysyłam wszystkie pity wraz z NIPem-3 do urzędu gdzie
    aktualnie zamieszkuje, czy powiadamiam urząd poprzedni w celu
    poinformowania, że moją osobę trzeba przenieśc do innego urzedu?