  • Data: 2006-02-14 11:24:31
    Temat: Re: Wniosek o zmiane Sedziego. Pomocy !
    Od: "adm" <[NO-SPAM].adm30@[NO-SPAM]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osobiście nie dziwię się, że nie _zajrzał_. Ile stron tych akt było?
    > Dlaczego ktoś miałby to czytać i domyślać się, którą część tych akt
    > uważasz za objaw stronniczości? Gdybyś wytknął konkretnie co Twoim
    > zdaniem jest nie tak ("tu-a-tu sąd uznał, że X, tymczasem stąd-a-tąd
    > wynika, że dla rozstrzygnięcia sprawy powinien był uczynić Y, tymczasem
    > tu-a-tu odrzucił wniosek w tej sprawie"), to myślę, że zwiększyłbyś
    > swoje szanse na zmianę sędziego.

    Dziękuję bardzo za tą informację. Jest ona dla mnie bardzo cenna.
    Chcę wyjaśnić, że nie mam za bardzo doświadczenia w tego typu
    sprawach z Sądami, a na profesjonalnego pełnomocnika mnie nie stać.

    Mam jeszcze takie pytanie, czy mogę teraz w zażaleniu napisać
    o co mi dokładnie chodziło i wymienić te wszystkie rzeczy,
    które zarzucam sędziemu w poprzednich sprawach ?

    P.S. Te uchybienia sędziego są na prawdę poważne, potrafił nawet
    poprzekręcać zeznania świadków w uzasadnieniu na korzyść
    mojego powoda, a świadkowie zeznali zupełnie coś innego.

    Jeszcze raz dziekuję za pomoc.