  • Data: 2007-01-20 02:20:04
    Temat: Re: Wniosek o udzielenie zgody na wydanie DO dla dziecka.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    @nn wrote:
    > Muszę wyrobić swojej 12-letniej córce dowód, dowiedziałam się, że przy
    > składaniu wniosku muszą być i matka, i ojciec dziecka. Na to drugie nie
    > ma żadnych szans, w związku z czym, jak dowiedziałam się dalej, powinnam
    > złożyć w sądzie podanie/wniosek o udzielenie zgody na wydanie dowodu
    > osobistego.

    To może napisz jeszcze do czego ten dowód i dlaczego na obecność ojca
    przy składaniu wniosku nie ma szans? ;)

    Bo jeśli np. chodzi o wyrobienie DO w celu zorganizowania paszportu w
    celu wyjazdu za granicę (albo od razu wyjazdu za granicę w ramach UE), a
    ojcu się to nie podoba, to wyrabianie DO może być niepotrzebną fatygą -
    zasadniczo i tak nie da rady, jeśli nie odebrano mu praw rodzicielskich.