eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWniosek o nadanie klauzuli wykonalności przeciwko małżonkowi dłużnikaRe: Wniosek o nadanie klauzuli wykonalności przeciwko małżonkowi dłużnika
  • Data: 2007-05-19 17:15:55
    Temat: Re: Wniosek o nadanie klauzuli wykonalności przeciwko małżonkowi dłużnika
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bogdan pisze:

    > Czy niezbędne dołączyć jest akt małżeństwa i informacja o wspólności
    > małżeńskiej Dłużnika?

    Akt małżeństwa jak najbardziej.
    A poza tym zapewne będzie potrzebny dokument urzędowy lub prywatny, z
    którego wynika że "...stwierdzona tytułem egzekucyjnym wierzytelność
    powstała z czynności prawnej dokonanej za zgodą małżonka dłużnika" (art.
    787 kpc) albo że "... że stwierdzona tytułem egzekucyjnym wierzytelność
    powstała w związku z prowadzeniem przedsiębiorstwa" (art. 787[1] kpc.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com