eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWniosek o nadanie klauzuli wykonalności przeciwko małżonkowi dłużnika › Re: Wniosek o nadanie klauzuli wykonalności przeciwko małżonkowi dłużnika
  • Data: 2007-05-19 17:38:44
    Temat: Re: Wniosek o nadanie klauzuli wykonalności przeciwko małżonkowi dłużnika
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję Johnson,

    Jest to zadłużenie powstałe pomiędzy osobami fizycznymi.
    Jak dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź, to niezbędne jest
    oprócz aktu małżeństwa Dłuznika,
    uzyskanie pisemnego oświadczenia żony Dłuznika o tym
    że wiedziała o czynnościach prawnych męża powodujących
    powstanie zadłużenia i wyraziła zgodę na czynnosci prawne
    które doprowadziły do powstania długu męża.