  • Data: 2004-03-09 22:23:32
    Temat: Re: Własna działalność gospodarcza a opłaty
    Od: "news.tpi.pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <CIACH>
    Chodzi mi o opłaty do Zus-u jakie muszę miesięcznie
    > odprowadzać.
    >
    > Jakie opłaty do zusu jaki procent od wpływów?
    Płacisz zus comiesiac (obecnie w wysokości 750 zł). Ma byc 1300 wg
    propozycji min. Hausnera
    Skladka na ZUS nie zalezy od wplywow. Mozesz nie zarobic nic a musisz
    zaplacic. To dzikei poslom i adwokatom ktorym nie chce zaskarzyc sie tej
    sprawy do sądów ewentualnei trybunału

    > W chwili obecnej pracuję na umowę o prace i słyszałem, że w takiej
    sytuacji
    > zus odprowadza mój zakład pracy a za własną działalność płacę tylko
    > zdrowotne (ale ile?).
    Tak obecnie tak jest i placisz okolo 150 zł (dokladna kwota oglaszana jest
    na www.zus.gov.pl

    > Jeśłi mogę prosić proszę o wytłumaczenie, jakie koszta przy samej
    > działalności gospodarczej jeśli nie pracuję nigdzie indziej a jakie jeśli
    > jestem gdzieś zatrudniony.
    Obecnie: 750 zł - gdy nie pracujesz nigdzie i prowadzisz wlasna dzialalnosc
    150 zl jesli prowadzisz dzialalnosc i jestes zatrudniony
    gdzies na umowe o prace w wysokosci minimum najnizszego wynagrodzenia (860
    zl)

    trzymaj sie zycze sukcesów
    a tym ktorzy warczą proponuje tabletke na uspokojenie
    pzdr