  • 1. Data: 2004-03-09 11:43:34
    Temat: Własna działalność gospodarcza a opłaty
    Od: "::mariusz::" <p...@i...pl>

    Witam serdecznie grupowiczów!

    Jestem mało zorientowany w przepisach podatkowych (wielki błąd) dlatego
    zwracam się do Was o pomoc.

    Posiadam serwis internetowy (ogłoszeniowy) w którym od wakacji mam zamiar
    wprowadzić opłaty za zamieszczanie ofert. Aby to uczynić muszę zarejestrować
    działalność gospodarczą i tu pojawia się wiele pytań na które nie znam
    odpowiedzi a mianowicie jakie opłaty związane są z prowadzeniem takiej
    działalności? Chodzi mi o opłaty do Zus-u jakie muszę miesięcznie
    odprowadzać.

    Jakie opłaty do zusu jaki procent od wpływów?

    W chwili obecnej pracuję na umowę o prace i słyszałem, że w takiej sytuacji
    zus odprowadza mój zakład pracy a za własną działalność płacę tylko
    zdrowotne (ale ile?).

    Jeśłi mogę prosić proszę o wytłumaczenie, jakie koszta przy samej
    działalności gospodarczej jeśli nie pracuję nigdzie indziej a jakie jeśli
    jestem gdzieś zatrudniony.

    Będę bardzo wdzieczny za pomoc.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-09 12:00:03
    Temat: Re: Własna działalność gospodarcza a opłaty
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "::mariusz::" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie grupowiczów!
    >
    > Jestem mało zorientowany w przepisach podatkowych (wielki błąd) dlatego
    > zwracam się do Was o pomoc.

    Pogonili z pl.soc.prawo.podatki, czy do googli się nie chciało zajrzeć ?

  • 3. Data: 2004-03-09 14:05:07
    Od: "::mariusz::" <p...@i...pl>

    Nie pogonili, jak narazie tylko ty bawisz się w docinki, ale proszę bardzo.

    Widzisz sprawa jest prosta, nie masz ochoty pomóc to nie pomagaj. Wystarczy
    pominąć tego posta i po sprawie a nie złośliwie docinać na jednej i drugiej
    grupie.

    Nikt nie ma obowiązku odpisywać na tego typu pytania, jest to wyłącznie
    uzależnione od chęci i wolnego czasu na odpisanie (oczywiście nie wszyscy
    mają i to jest zrozumiałe)

    Miłego dogryzania innym bo widocznie czerpiesz z tego satysfakcje....

    Pozdrowienia dla mniej złośliwych

  • 4. Data: 2004-03-09 17:36:09
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl>

    Widzisz, Tomek ma rację - najpierw poszukaj w googlach, jak nie znajdziesz,
    wtedy pytaj...

    http://www.1praca.gov.pl/

    tam jest wszystko

    K.

  • 5. Data: 2004-03-09 22:23:32
    Od: "news.tpi.pl" <k...@g...pl>

    <CIACH>
    Chodzi mi o opłaty do Zus-u jakie muszę miesięcznie
    > odprowadzać.
    >
    > Jakie opłaty do zusu jaki procent od wpływów?
    Płacisz zus comiesiac (obecnie w wysokości 750 zł). Ma byc 1300 wg
    propozycji min. Hausnera
    Skladka na ZUS nie zalezy od wplywow. Mozesz nie zarobic nic a musisz
    zaplacic. To dzikei poslom i adwokatom ktorym nie chce zaskarzyc sie tej
    sprawy do sądów ewentualnei trybunału

    > W chwili obecnej pracuję na umowę o prace i słyszałem, że w takiej
    sytuacji
    > zus odprowadza mój zakład pracy a za własną działalność płacę tylko
    > zdrowotne (ale ile?).
    Tak obecnie tak jest i placisz okolo 150 zł (dokladna kwota oglaszana jest
    na www.zus.gov.pl

    > Jeśłi mogę prosić proszę o wytłumaczenie, jakie koszta przy samej
    > działalności gospodarczej jeśli nie pracuję nigdzie indziej a jakie jeśli
    > jestem gdzieś zatrudniony.
    Obecnie: 750 zł - gdy nie pracujesz nigdzie i prowadzisz wlasna dzialalnosc
    150 zl jesli prowadzisz dzialalnosc i jestes zatrudniony
    gdzies na umowe o prace w wysokosci minimum najnizszego wynagrodzenia (860
    zl)

    trzymaj sie zycze sukcesów
    a tym ktorzy warczą proponuje tabletke na uspokojenie
    pzdr

  • 6. Data: 2004-03-10 08:23:42
    Od: "::mariusz::" <p...@i...pl>

    Dziękuje serdecznie i życzę miłego dnia