  • Data: 2005-10-03 10:00:15
    Temat: Re: Włamanie do pokoju hotelowego podczas snu
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Mikolajkach? Z wycieczkami z Niemiec?

    pytam, sie czy widzisz cos niedouczony bucu ktory nie potrafi utrzymac
    jednej ksywki i nie ma odwagi sie podpisac
    wlasnym naziwskiem o hotelu Golebiewskim ?
    Napisales: "Przeciez sam napisal, detektywie z Wachocka. :-P"
    Presze wiec wskazac.

    > niedbalstwo. Wiesz co to takiego i kiedy zachodzi odpowiedzialnosc cywilna
    > z nie?

    nie jest niedbalstwem niezamontowanie skobla kiedy jest zamek.
    Jak chcesz mozemy sie zalozyc o pieniadze.

    > Moze zdecyduj sie nie ucinac kontekstu dziecinko.

    Zostawilem pierwsze "zdanie" wystraczy

    > Nie stoi. Od tego sa kamery przy strategicznych drzwiach i nagrywanie na
    > video.

    i to hotel posiadal.

    > Im wiekszy hotel, tym latwiej.

    jak sobie to wyobrazasz odpowiedz skoro to proste. Jest niedopuszczalnym
    doprowadzic do sytuacji w ktorej gosc hotelowy
    poczuje sie obserwowany.

    > Jezeli wiedzial o ryzyku napadow i nie zapobiegl w przyzwoity sposob, to
    > tak. Wlasnie dlatego montuje sie kamery w korytarzach i wyjsciach
    > awaryjnych hoteli.

    sa kamery, jest napad, czy hotel za to odpowiada ?

    P.