  • Data: 2005-10-07 11:08:41
    Temat: Re: Włamanie do pokoju hotelowego podczas snu
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > spokojnej nocy. Czy to tak duzo?
    > Zwlaszcza ze to wlasnie oferuje Golebiewski, a nie napady.

    JAKIEJ BLOKADY DODATKOWO OCZEKUJESZ, CZY JA ZADALEM TAK TRUDNE
    PYTANIE????????
    JAKIEJ BLOKADY?

    > Kto powiedzial ze dobre. Skoro zlodziej nie mial klopotu z otwarciem
    > zamknietego zamka, to nie sa to zadne dobre zabezpieczenia. Ciekawe ile
    > napadow maja orcznie...

    A nie przyslzo Ci na mysl cwelu glupi ze nie zablokowal drzwi ? Czy
    rozmowaca sie tym pochwalil?
    Bo ja bym zaraz sie rzucal ze wszystko bylo poza myklane, ale jezeli nie to
    bym siedzial cicho bo by spotkala mnie wtedy
    pewnie sprawa karna za pomowienie hotelu,

    > Wplynelo - tak,

    w jaki konkreewtnie sposob wplynelo na jego
    pograzenie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!
    konretnie

    >ale nie zwalania to hotelu w zadnym wypadku od odpowiedzialnosci za napad.

    hotel nie moze ponosic w tym wypadku winy bo zrobil wszystko co bylo wjego
    mocy, malo tego dzieki kamerom
    jak zalzoyciel watku stwoerdzil zatrzymano sprawce.

    >Zanim zacznisz zwalac wine na ofiare, to ustal wine hotelu. W koncu to
    >hotel pierwszy wyszedl z oferta.

    a to zbrodnia, jak smial sie zareklamowac, posiadajac zamki otwierane na
    karte doatkowe blokady i kamery!
    A to dopiero zbrodniarze

    > zajrzyj do kc idioto.

    prosze podac podstawe prawna nie bede czytac kilku set artykulow wiedzac ze
    i tak nie znajde niczego
    co potwierdzi twoje teze.
    nie dziwi mnie wiec ze sam tego nie podasz. (tak jak to bylo w przypadku
    prawa karnego, czy ustawy o prawach autorskich)

    > bezpieczenstwa adekwatnego do ryzyka.
    > Ryzyka znanego Golebiewskiemu juz wczesniej.

    konretni ejkego zabezpieczenia, jak sobie to wyobrasz? Czy ja tak trudne
    pytanie zadaje?
    JUZ WIEM BEZPIECZENSTWO ADEKWATNE DO RYZYKA, pytam wiec
    JAK MAJA ZAPEWNIC TE BEZPIECZENSTWO, konretnie!

    > zamek zamyka automatycznie wejscie z zewnatrz. Jedyne co gosc ma zrobic,
    > to trzasniecie drzwiami.

    do tego sluzy kartta magnetyczna procz tego jest blokada(niezalezna ktora
    nie otworzysz od zewnatrz niczym)

    czyli jakiego ? Konretnie

    P.