  • Data: 2005-10-04 00:37:33
    Temat: Re: Włamanie do pokoju hotelowego podczas snu
    Od: emma <y...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > pytam, sie czy widzisz cos niedouczony bucu ktory nie potrafi utrzymac
    > jednej ksywki i nie ma odwagi sie podpisac
    > wlasnym naziwskiem o hotelu Golebiewskim ?
    > Napisales: "Przeciez sam napisal, detektywie z Wachocka. :-P"
    > Presze wiec wskazac.

    jw

    Mikolajki, wycieczki z Niemiec.

    > nie jest niedbalstwem niezamontowanie skobla kiedy jest zamek.
    > Jak chcesz mozemy sie zalozyc o pieniadze.

    Moze nie jest niedlabstwem wsrod bucow jak ty. Nie jest tak jednak od
    strony prawnej.

    Jest niedlabstwem poniewaz na hotelu spoczywa obowiazek przewidzenia
    zwyklej szkody (np wlamania do pokoju) i dokonania minimalnych czynnosci
    dla przeciwdzialania tej szkodzie (zamontowanie banalnie taniego skobla).

    > Zostawilem pierwsze "zdanie" wystraczy

    Klamiesz. Wyrwales jeden wyraz.

    > i to hotel posiadal.

    Tym gorzej dla hotelu. W ten sposob hotel przyznawal de facto PRZED
    zajsciem szkody, ze istnieje ryzyko wlaman do pokojow.

    > jak sobie to wyobrazasz odpowiedz skoro to proste. Jest niedopuszczalnym
    > doprowadzic do sytuacji w ktorej gosc hotelowy
    > poczuje sie obserwowany.

    Mowa byla o skoblach. Nikt nie mowi o "1984". Kamery w strategicznych
    punktach przynosza na ogol wiecej korzysci niz szkod.

    To zalezy. Najczesciej tak.