  • Data: 2020-12-23 17:35:57
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.12.2020 o 14:56, J.F. pisze:

    > Zaraz zaraz - czy to nie byl wynik "policyjnej prowokacji" ?

    Czasem... być może. Ale sam przyznasz że coś jest na rzeczy - tego
    mieszkania raczej policjanci nie podpalili. Z tym empikiem to zdaje się,
    że nawiększą prowokacją policji było to że po drugie stronie tej bramy
    stali.

    > Bo bywaly lata, ze tego rzucania nie bylo ... ciekawe czemu.

    Myślę, że z tego samego powodu co kodowcy jacyś spokojniejsi byli za
    kadencji peło;) Po prostu jak rządzą przeciwnicy polityczni to i
    demonstracje robią się "mocniejsze".

    > Ile bylo tych podpalen w historii MN ? Chyba tylko jeden, ostatnio.

    Furgonetkę tvn te podpalili. Ale skoro próbujemy porówywać, to daj linka
    jak julki chociażby drzewo od tyłu sadzą. Bo umówmy się - jakby takie
    nagranie było to by je w kółko w tvpis puszczali. Więc jednak słabo
    porównywalne są te imprezy.

    > A nie boisz sie, ze miasto bedzie stale zablokowane ?
    > Bo jak zaczna protestowac kobiety, a po nich ksieza, a potem matki,
    > gornicy, rolnicy, pacjenci, lekarze, nauczyciele, uczniowie, urzednicy,
    > petenci, hotelarze, narciarze, rowerzysci, motocyklisci ...

    Tak jak pisałem - u nas przyzwyczajeni jesteśmy. Wszyscy do nas wpadają
    protestować. Co więcej - zaryzykuję (bo nie mam dowodów) stwierdzenie
    że generalnie wygląda na to że większość mieszkańcow stolicy te protesty
    popierało.

    --
    Shrek