  • Data: 2020-12-23 17:07:54
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.12.2020 o 13:24, Trefniś pisze:

    > Przypomnijcie sobie "demokraci" referendum o odwołanie Hanny Gronkowiec
    > Walz ze stolca preydentki Warszawy. > Kto namawiał do absencji?

    Ale to jednak było w ramach prawa. Może i nie najpiekniej ale w prawie.
    Pacyfikowanie legalnych i co by nie mówić pokojowych protestów pod
    pozorem ich nielegalności w granicach prawa się nie mieści.

    Przy okazji - możesz sobie poszukać moich postów na temat marszów
    niepodległości, kloca i policjanta co mu kopa sprzedał. Z mareszem
    niepodległości mi nie po drodze, ale nie przypominam sobie, żebym
    chwalił tego kulsona czy ogólnie odmawiał im prawa do demonstracji. Co
    najwyżej miałem zastrzeżenia do formy.

    No i jeśli nie jesteś skrajnym hipokrytą, to musisz przyznać, że w
    czasie protestów (w sensie demonstracji) nie działo się nic, co by
    usprawiedliwało ich pacyfikację.

    > Lepiej - kto groził konsekwencjami ludziom "powiązanym" z miastem za
    > uczestnictwo w referendum?

    Dajesz... Mówisz, że ktoś z "miasta" groził urzędnikom
    nieprzyjemnościami za udział w referendum? Pomijając już sam pomysł, to
    niby jak chcieli ich pilnować?

    --
    Shrek