  • Data: 2007-07-26 06:48:54
    Temat: Re: Wjazd na działkę budowlaną
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 22 Jul 2007, Robert Tomasik wrote:

    > No to z grubsza rzecz biorąc mogą być dwa wypadki. Albo projektant
    > zaprojektował chodnik niezgodnie z warunkami zawartymi w rozporządzeniu,

    Hm... jest zakaz zrobienia np. obniżenia krawężnika *poza wjazdem*?
    "Piesi tu będą wchodzić" :P
    Poza tym, w którymś miejscu zastrzegłem (przepraszam że nie za każdym
    razem przytaczam komplet uwag, nie dałoby się czytać :)) - że to
    może być "wjazd ale na co innego".
    Np. do studzienki telekomu :|
    Albo donikąd :P

    > No, w moim planie miałem po prostu zaznaczone dwa wjazdy na działkę. Nawet
    > sobie ich przenieść nie mogłem sam.

    A to się zgadza - też musieliśmy wjazd zrobić dokładnie tam gdzie chce
    UM.

    pzdr, Gotfryd