  • Data: 2007-07-26 12:08:04
    Temat: Re: Wjazd na działkę budowlaną
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Jul 2007, Robert Tomasik wrote:

    > Nie ma. W niektórych miejscach jest nawet taki obowiązek. Ale nie będzie to
    > indywidualny zjazd do posesji. A zgodnie z planem zagospodarowania w tych
    > miejscach mają być zjazdy,a nie obniżenia krawężnika.

    OK.
    Właśnie do tego zmierzam: w poście rozpoczynającym wątek nie ma
    informacji, czy ten "wjazd" to "wjazd w rozumieniu przepisów",
    wysunąłem tezę ze to może taki "nibywjazd".
    Może uszkodzili chodnik (a nie wjazd) i jeszcze sie awanturują :)

    > Nigdy nie widziałeś zjazdu do nikąd?

    :)

    > No właśnie i gdyby UM robił chodnik, to zjazd musiał by zaprojektować
    > i wykonać.

    To Wam (bo paru pisało) wierzę :)
    Niestety z tej strony nie zrobili :]

    pzdr, Gotfryd