  • Data: 2006-09-08 19:03:25
    Temat: Re: Widywanie dziecka a brak rozwodu.
    Od: "Maverick31" <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:eds8lf$qi8$1@news.dialog.net.pl...

    > Myślę, że bez sądu sie nie obejdzie.
    > Dlatego nie wstrzymuj płacenia na dziecko, ale absolutnie nie dawaj
    > pieniędzy do ręki, chyba, że za pokwitowaniem.

    Slusznie, albo (skoro sie nie chce dogadywac) do czasu zlozenia przez nia
    wniosku o alimenty srodki odkladac na konto.
    A do sadu moze a nawet powinien zlozyc wniosek o ustalenie kontaktow z
    dzieckiem.

    Jesli chodzi o utrudnianie kontaktow to nie bez znaczenia jest czy jest
    zameldowany w miejscu przebywania dziecka- jesli tak moze wzywac policje na
    interwnecje ( w sumie za kazdym razem moze zadac interwencji (beda notatki
    sluzbowe). Nie wiem jak teraz, ale slyszalem, ze kiedys uniemozliwienie
    wejscia do domu, w ktorym jest sie zameldowanym bylo wymuszeniem okreslonego
    zachowania sie- jakos to bylo scigane, ale nie wiem na podstawie jakiego
    art...
    Maver