  • Data: 2023-07-06 21:53:36
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.07.2023 o 19:23, Shrek pisze:
    > Dziś skierowano akt oskarżenia przeciw motorniczemu co prowadził
    > tramwaj, gdzie zginął dzieciak - znana sprawa. A tam taki kwiatek:
    >
    > "- Należy podkreślić, że konstrukcja wagonu i ostatnich drzwi nie
    > utrudniała widoczności motorniczemu, tramwaj był sprawny technicznie, a
    > pokrzywdzony i osoba, pod której pieczą przebywał, nie przyczynili się
    > do zaistnienia wypadku - stwierdziła rzeczniczka. "
    >
    > Jak kurwa nie ograniczała jak od kilku dekad wiadomo, że motorniczy nie
    > widzi ostatnich drzwi drugiego wagonu 105N, bo ich po prostu w lusterku
    > nie widać i wynika to z praw fizyki?

> [...]
    W którym miejscu zacytowanego tekstu widzisz informację, że motorniczy
    rzekomo te drzwi ma widzieć? On w lusterku również nie widzi tylnych
    drzwi pierwszego członu. Celnie zauważasz, ze to sprzeczne z prawami
    fizyki. Nie znam sprawy - wbrew Twojemu oświadczeniu, że znana. Ale ja
    zdanie przez Ciebie zacytowane rozumiem, ze konstrukcja drzwi nie
    utrudnia mu widoczności, a nie, ze on te drzwi widzi.
    --
    (~) Robert Tomasik