  • Data: 2013-06-10 14:42:25
    Temat: Re: Wezwanie od komornika
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-10 11:24, Masterson pisze:
    > Wszyscy od razu piszą, że nie da się uniknąć spłaty. Wiem, że
    > zobowiązania trzeba spłacać. Coś kiedyś poszło nie tak i nie spłaciłem
    > zobowiązania.

    Trzeba było pomyśleć o ugodzie wcześniej. To nie stało się nagle. :-)
    Ty nie zapłaciłeś, ktoś jeszcze nie zapłacił, firma straciła płynność i
    nie może teraz zapłacić swoim pracownikom.
    Pomyśl o tym jak następnym razem będziesz coś podpisywał.
    Chcesz żeby Twoje dzieci były tymi pracownikami?
    Trafia mnie normalnie na to polskie domino biznesowe.