  • Data: 2013-06-10 14:50:16
    Temat: Re: Wezwanie od komornika
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-10 14:39, witek pisze:
    > komornik to nie jest automatyczna maszyna tylko przedluzenie twoich rąk,
    > żeby można było drugiemu zabrać "siłą" w majestacie prawa, to co
    > normalnie byłoby kradzieżą.

    To pojechałeś :-)

    > Jak komornikowi nie podasz żadnych pomocnych informacji, to ci komornik
    > odpisze, że nie ma z czego ściągnąć i nawet tyłkiem nie ruszy.

    Znaczy że spokojnie mogę mu podać dane konta, dane klientów, sumy
    faktur, wartość maszyn? nie będzie pytania skąd to wiem skoro już 8
    mies. tam nie pracuję ;-)

    > No chyba, ze mu zaplacisz za poszukiwanie majatku.
    Do tej pory byłem przekonany że egzekwowanie zaległych wynagrodzeń przez
    pracownika nie spowoduje żadnych kosztów po mojej stronie.