  • Data: 2006-09-24 14:17:50
    Temat: Re: Weksle Samoobrony / znaczek
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bungo" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ef63fk$1h9$1@inews.gazeta.pl...

    > jesli sad zajmie sie umowami leppera, bez trudu stwierdzi ze naruszaja one
    > albo art. 5 kc albo art. 58 par. 2 k.c.

    Biorąc pod uwagę, ze nie znamy do końca treści tych umów, to dość ryzykowna
    teza. Same weksle mogą być podstawą wydania nakazu zapłaty same w sobie.

    > wczesniej samym lepperem zajmie sie prokuratrura, bowiem wyludzanie od
    > kandydatow na poslow weksli na 500 tys. w zamian za wpisanie ich na liste
    > kandydatow do Sejmu, na dodatek pod pozorem rzekomego zabezpieczenia "prawa do
    > korzystania ze znaczka zwiazku zawodowego samoobrona', do tego w sposob
    > ewidentnie nieprawidlowy (podpisujacy te cyrografy poslowie nie otrzymali
    > nawet egzemplarza wlasnego zobowiazania) - w mojej ocenie jest oczywistym
    > oszustwem.

    Eeee! Jakie wyłudzenie. Przecież ich wpisano. Inna sprawa, że słyszałem - za
    zaznaczam, że to może być plotka - że istnieje całkiem spora rzesza osób, które
    również wpłaciły i zostały wymanewrowane w taki sposób, że nie zostały wybrane
    pomimo zapewnień.