  • Data: 2006-09-24 14:21:08
    Temat: Re: Weksle Samoobrony
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ef63se$2f2$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale przecież temat weksli był jawny jeszcze w czasie poprzednich wyborów, i
    > jakoś nie zauważyłem żeby ktokolwiek poniósł jakiekolwiek koszty polityczne
    > tego.

    Ale tak naprawdę nikt się w ideę tych weksli nie zagłębiał. Niby coś tam
    wypłynęło do prasy, ale bez szczegółów. teraz się to - moim zdaniem - trochę za
    głośne zrobiło. Zresztą, to już kwestia na grupę o polityce, a nie prawie.

    Z prawnego punktu widzenia uważam, że jeśli nawet w chwili obecnej nie jest coś
    takiego zakazane, to należy to uznać za lukę w prawie i jak najszybciej
    wprowadzić przepis zabraniający podobnych szantaży. Bo jak pisałem, dojście do
    władzy Samoobrony w połączeniu z mechanizmem szantażu w rękach przewodniczącego
    partii mogło by szybko doprowadzić do dyktatury.