  • Data: 2006-09-24 18:46:50
    Temat: Re: Weksle Samoobrony / znaczek
    Od: Bungo <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Kiędyś napisał(a):
    > Szalenie istotnym pozostaje jakiej treści umowy zawarto z posłami. Bez
    > tego, nasze wypowiedzi to tylko spekulacje. :)

    ma to znaczenie jedynie pomocnicze, dla ustalenia wlasciwej
    kwalifikacji prawnej.

    Co do zasady jest oczywiste, ze posla - w zakresie dotyczacym
    sprawowanego mandatu - nie mozna wiazac zadna umowa, niewazne z
    wekslami czy bez. Jest tez oczywiste, iz kazdy posel moze (niestety)
    zmieniac klub czy kolo parlamentarne ile razy zapragnie.

    nie zmienia tej zasady zadne wybiegi, typu rzekomego zabezpieczenia
    wekslem domniemanego obowiazku noszenia znaczka zwiazku zawodowego,
    ktory "przypadkiem" ma ta sama nazwe co partia polityczna, a kolejnym
    "przypadkiem" jest uzycie weksli w reakcji na wystapienie z klubu (a
    nie zwiazku). Gdybym byl poslem samoobrony (na szczescie nie bylem,
    nie jestem i nie bede w tej organizacji, choc z lepperem sie osobiscie
    zetknalem) to wystapilbym z klubu i dumnie nosil nadal znaczek - nawet
    gdyby umowa i weksle byly ok. lepper moglby mnie cmoknac w koniec
    plecow....

    domyslam sie ze w umowie nie ma wymiarow znaczka (bo przeciez nie
    chodzi o jego noszenie, tylko o obejscie zakazu wiazania poslow) wiec
    noszony przeze mnie znaczek bylby zauwazalny tylko przy uzyciu
    specjalistycznej aparatury powiekszajacej...

    nie dyskutujmy prosze na temat madrosci leppera, bo to zbyt krotka
    dyskusja bylaby....

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)