  • Data: 2004-08-30 16:59:30
    Temat: Re: Weksel in blanco niejasności.
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 Aug 2004 17:44:25 +0200, Arek <a...@e...net> napisał:

    > Raczej Ty milcz z tymi bredniami o deklaracji wekslowej. W prawie
    > wekslowym nawet nie występuje.

    Pośrednio występuje. Patrz przy zarzutach ze stosunku podstawowego.

    > Goście jeśli mają podpisany weksel to mogą siebie wpisać, dowolną kwotę
    > jaka im się zamarzy i dostaną w sądzie nakaz, polecą do komornika i
    > zwindykują gościa do skarpetek.

    Wpisać sobie mogą, i nakaz też dostaną. Ale nakaz poleci z hukiem jak się
    okarze, ze wypełnili niezgodnie z deklaracją wekslową. No, chyba, że nakaz
    uzyska indosatariusz, ale tylko skończony dureń podpisuje weksel in blanco
    bez klauzuli "nie na zlecenie"

    > I żadna deklaracja mu nie pomoże.
    > Takie są fakty, a ze swoim chciejstwem z deklaracjami wekslowymi to się
    > schowaj w kuchni i tam je pozostaw.

    Prosiłem o wyzszy poziom dyskusji. Tak lekko wyżej dresa.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!