  • Data: 2004-08-30 20:15:52
    Temat: Re: Weksel in blanco niejasności.
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 Aug 2004 21:56:59 +0200, Arek <a...@e...net> napisał:

    > :) Sęk w tym, że nie widziałem jeszcze innych weksli in blanco.
    > Ludzie podpisują co im się podstawi pod nos, łudząc się, że umowa
    > wekslowa ich chroni.
    > Co widać choćby na przykładzie niektórych wypowiedzi z tej grupy.

    A, to już problem tego co podpisał.

    > Tak? I jak go udowodni?

    Wszystkimi dostepnymi środkami dowodowymi. Np skaładjąc na tę okoliczność
    zeznanie i przedstawiając deklarację wekslową wskazującą że weksel
    wręczony został firmie A. A wtedy piłeczka po stronie firmy B. niech
    wskaże podstawę swego roszczenia.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!