  • Data: 2004-08-31 19:24:51
    Temat: Re: Weksel in blanco niejasności.
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 31 Aug 2004 11:02:07 +0200, Arek <a...@e...net> napisał:

    > Przepraszam, ale jaki weksel? Od kiedy weksle mają numery seryjne?
    > To, że wydał weksel jakiejś firmie A i podpisał z nimi deklaracja
    > niewiele mnie i sąd obchodzi. Ja mam swój weksel i tyle.

    Przedstawiciel zeznaje, że ten weksel wręczono jako weksel In blanco
    firmie A, a firma B nigdy nie była jego wierzycielem. To jest tzw. zarzut
    ze stosunku podstawowego. Przedstawił swoje zeznanie i deklarację
    wekslową. Teraz Sąd ciebie pyta skąd masz ten weksel. I co zrobisz?
    złozysz fałszywe zeznania?

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!