  • Data: 2004-08-30 18:06:58
    Temat: Re: Weksel in blanco niejasności.
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Wpisać sobie mogą, i nakaz też dostaną. Ale nakaz poleci z hukiem jak
    > się okarze, ze wypełnili niezgodnie z deklaracją wekslową. No, chyba, że

    Jaką deklaracją? Mam weksel i co mnie obchodzi, że dłużnik przynosi mi
    deklarację wekslową z jakąś firmą A?
    Mam to głęboko gdzieś, takoż sąd.

    > nakaz uzyska indosatariusz, ale tylko skończony dureń podpisuje weksel
    > in blanco bez klauzuli "nie na zlecenie"

    Może wpisać nie na zlecenie. I co mu to da skoro wpiszę siebie na wekslu
    jako wierzyciela?

    > Prosiłem o wyzszy poziom dyskusji. Tak lekko wyżej dresa.

    Już Ci mówiłem, że moje paski na ciele nie pozwalają mi na to.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info