  • Data: 2007-05-26 22:52:54
    Temat: Re: Ważne ostrzeżenie na temat Zrzeszenie Prawników Polskich
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <n...@n...cry> napisał w wiadomości
    news:f39p63$kc5$1@kastor.ds.pg.gda.pl...

    > - od kilku lat istnieje serwis przedstawiający szereg podejrzeń co do
    > osoby będącej prezesem związku: www.upadloscian.org.pl
    > www.upadloscian.org
    > Zastanawiające jest, że _dotąd_ nie doszło do ochrony dóbr osobistych ani
    > zrzeszenia ani opisywanego sędziego i prezesa związku. Czy więc
    > zrzeszeniu nie zależy na ochronie dóbr osobistych przed pomówieniami czy
    > też jest to prawda?

    Myślę, że raczej doszli do wniosku, że wdając się w dyskusję tylko i
    wyłącznie podniosą prestiż tych pomówień i lepiej je ignorować. Moim
    zdaniem słusznie.

> [...]
    > ta nabyła od banku żaglowiec Fryderyk Chopin za stosunkowo niską kwotę,
    > której spłatę bank rozłożył na 10 lat. Kredyt Bank był też beneficjentem
    > innych kontrowersyjnych decyzji sędziego C."
    > j.w.
    > Spodobały mi się też dwa komentarze:
    > "- to (artykuły w serwisie upadloscian.org - przyp. własny) naprawdę
    > starszne. Na 10.000 sedziów aż 3 jest złych!!!
    > - to (powyższy komentarz - przyp. własny) napisał albo duren albo
    > przestepca: sukcesy tych trzech swiadcza o calym srodowisku, ktore nie
    > tylko ich toleruje ale broni i zaszczyca."

    Nie, to środowisko zna realia życia. Jakby twórcy tego serwisu dysponowali
    racjonalnymi argumentami, to by mogli zaszkodzić tym prawnikom w sposób
    prawny. A że opierają się na jakiś domysłach i pomówieniach, które albo są
    niesprawdzalne, albo nieprawdopodobne, to zostaje im "wojna podjazdowa".