  • Data: 2012-02-05 22:49:11
    Temat: Re: Warunkowa umowa sprzedazy z 1970 r
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (05.02.2012 23:02), dobranocka wrote:
    > Użytkownik "PiotRek"<b...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Podkreślam że umowa sprzedaży warunkowej to był Akt notarialny.
    > Warunek NIE Skorzystania z prawa pierwokupu przez Państwo (w ciągu miesiąca)
    > został także spełniony.

    Ale mimo wszystko, to taki odpowiednik dzisiejszej umowy przedwstępnej,
    w której sprzedający in spe kwituje odbiór zadatku w wysokości wartości
    nieruchomości.

    Po namyśle, nie jesteś posiadaczem samoistnym, a więc nie ma mowy o
    zasiedzeniu. Raczej bym próbował egzekwować prawo do zakupu tego domu od
    spadkobierców zmarłego sprzedawcy. Tak to wygląda na moje nieprawnicze oko.

    p. m.