eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWalka z PZU o odszkodowanie za uszkodzone w czasie kradziezy radio › Re: Walka z PZU o odszkodowanie za uszkodzone w czasie kradziezy radio
  • Data: 2006-11-29 03:03:02
    Temat: Re: Walka z PZU o odszkodowanie za uszkodzone w czasie kradziezy radio
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "jpi" <j...@Y...com> wrote in message
    news:ekifdl$dcv$1@node4.news.atman.pl...

    > Uważasz, że sygnatura kancelarii ma duże znaczenie, czy wystarczy
    > odpowiedni ton pisma ?

    Ton może być nawet pijany byleby się tylko odpowiednia pieczątka pod spodem
    znajdowała.
    W moim przypadku poskutkowało natychmiastowym telefonem z PZU, że jeszcze
    raz przejrzą materiały sprawy i podniesieniem odszkodowania o 50%.
    Poszedłem do PZU i spróbowałem wykupić AC na ten samochód. Wycena przy
    ubezpieczeniu wyszła 4 razy więcej niż przy likwidacji szkody.
    Nawet nie chcieli więcej argumentów.