  • Data: 2008-08-17 08:26:16
    Temat: Re: Wada skladu ksiazki i problem z wymiana
    Od: "Tomek" <tomek> szukaj wiadomości tego autora

    >ponosić koszty czyjegoś olewactwa

    Ale zaraz, jakie koszty ponosi empik. Raz, ze to ja zostalem oszukany, bo
    dostalem wadliwy produkt, a dwa, ze empik nie jest producentem wiec przyjeta
    ksiazke poprostu zwroci do wydawcy wiec nie wiem o jakich koztach mowa.
    Druga sprawa to niepozorna sytuacja. Rzadko kiedy wade ksiazki widac odrazu
    po zakupie. Jezeli ksiazke zalozmy zaczalem czytac ja pol roku po zakupie?
    Czy logicznym jest by nadal trzymac paragon? W takiej sytuacji musialbym
    miec osobna szafe na tego typu papiery. Trzecia rzecz. Wczoraj znalazlem
    przypadkowo paragon ktory z tego co pamietam mial ok dwoch miesiecy. Nie
    bylo juz na nim nic. Farba poprostu znikla mimo, ze nie padalo na nia UV.
    Jaki jest wiec ses trzymania takiego paragonu dluzszy okres czasu skoro
    fizycznie traci on swoje wlasciwosci?

    Tomek