  • Data: 2008-08-17 15:16:34
    Temat: Re: Wada skladu ksiazki i problem z wymiana
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał

    > numer transakcji ---> paragon ---> nazwa towaru

    Po pierwsze nie w każdym sklepie tak to jest zorganizowane,
    po drugie wymaga to dostarczenia dowodów przez sprzedawcę.

    A z ciekawości wziąłem komplet slip + paragon ze stacji paliw
    i nie znajduję na nich żadnego numeru, który wiązałby je se sobą,
    więc jeśli takie powiązanie jest zarejestrowane w systemie
    to trzeba tam zajrzeć, same papierki nie wystarczą.