  • Data: 2008-08-17 15:22:16
    Temat: Re: Wada skladu ksiazki i problem z wymiana
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alek wrote:
    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał

    > Po pierwsze nie w każdym sklepie tak to jest zorganizowane,

    W wiekszosci skomputeryzowanych, gdzie jest platnosc przez karte, to
    musi tak byc zorganizowane.

    > po drugie wymaga to dostarczenia dowodów przez sprzedawcę.

    A to tylko przeszkoda mentalna moze byc. Bo techniczna zadna.

    > A z ciekawości wziąłem komplet slip + paragon ze stacji paliw
    > i nie znajduję na nich żadnego numeru, który wiązałby je se sobą,

    bo numer transakcji to niekoniecznie numer paragonu.

    > więc jeśli takie powiązanie jest zarejestrowane w systemie
    > to trzeba tam zajrzeć, same papierki nie wystarczą.

    ano trzeba. co gorsza - ponioc planowane jest, zeby przedsiebiorcy nei
    musieli trzymac 5 lat paragonow fiskalnych w formie papierowych rolek.
    Maja wejsc przepisy pozwalajace na magazynowanie elektroniczne. I dzieki
    bogu.