  • Data: 2002-07-02 07:52:26
    Temat: Re: WYjazd za granice z laptopem
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@i...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:Xns923EDF785A97Aaldziewpl@62.233.128.18...

    | Wyjechać, wrócić... W czym problem? Jeszcze nie słyszałem żeby jakiœ
    celnik
    | pytał "a co tam macie panie w woreczku, nie klaptopa aby?"- a ja i cała
    | kupa znajomych się nie rusza inaczej. No cóż, takie zboczenie zawodowe ;-)
    |
    | --
    | Alf/red/

    Ostatnio czytałem artykuł o zmianach przepisów celnych dotyczących wartości
    towarów wwożonych do kraju. IJest to mała kwota euro ;-(( I jeśli przy
    wyjeźdxie z kraju nie zgłosi się np laptopa, to po powrocie, nadgorliwy
    celnik może nam wlepić cło na naszą własność

    --
    Gregory - Pyrlandczyk
    z krwi i kości

    Pyrlandia - kraina podziemnej pomarańczy