  • Data: 2021-09-27 16:03:57
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.09.2021 o 15:31, Olin pisze:

    > W modernych karabinach kolby są metalowe, więc chyba można wrócić do
    > wypróbowanych tradycji bojowych z lat chwały oręża polskiego.

    No nie wiem... lakier się nie obtłucze? No i się może pobrudzić, albo co
    gorsze porysować. Częściej trzeba będzie czyścić i się szybciej wytrze.
    Wydaje mi się, że z tym pozwoleniem nadal czekają, aż koszty nowej
    powłoki lakierniczej (czy czego tam oni nakładają), albo polerowania z
    rysek jeszcze bardziej spadną.

    Pozdrawiam
    Piotr