  • Data: 2021-09-28 00:15:45
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obserwowałeś już, jak rosną kamienie?

    Że niby chciałeś być zabawny?
    No cóż... poziom dowcipu adekwatny.

    > Może się mylę,

    Jak zwykle.

    > tym nie mniej wątpię, by w 1996 roku ktokolwiek z
    > tworzących projekt tej Ustawy poświęcił choćby chwilę na rozważania, czy
    > nie warto obcinać rąk. Po prostu ten projekt tworzyli normalni ludzie.

    ...i właśnie dlatego do KK nie wprowadzono obcinania rąk, łamania kołem,
    czy palenia ludzi na stosach.
    Świrów nie brakuje również w dzisiejszych czasach.
    Zobacz, że np. udało im się przepchnąć coś takiego jak obraza uczuć
    religijnych. Gdyby kilku normalnych ludzi nie poświęciło chwili na
    rozważania, to kto wie co jeszcze świry by przepchnęli.

    > Pewnie Cię to zaskoczy, ale normalni ludzie nie zastanawiają się nad
    > absurdalnymi zagadnieniami.

    Pewnie cię zaskoczę, że dopóki istnieją ludzie (i ich wyznawcy) mający
    absurdalne pomysły, to normalni ludzie są zmuszeni się nad nimi
    zastanowić. I tylko dzięki nim (i ich zastanowieniu...) obecnie nie
    grozi ci łamanie kołem za brak krzyżyka na szyi.

    https://www.eska.pl/slaskie/posel-ze-slaska-chce-uka
    rania-korwina-za-jego-wystep-w-hot16challenge-karygo
    dne-zachowanie-wideo-aa-Nzpw-bF22-FfNP.html

    0:30 ,,Socjalistów poszatkuje bo to są zwyczajne szmaty"
    0:47 ,,Trzeba wziąć takiego drania obciąć jaja albo gorzej"

    Łamanie kołem przy tym wydaje się dość łagodną karą.

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie. Dla ułatwienia podpowiem ci, że
    możesz również skorzystać z podręcznika historii.

    > Nie zastanawiają się również nad tym, czemu
    > inni normalni ludzie się nad nimi nie zastanawiają. Bo to takie normalne
    > jest.

    Pewnie cię zaskoczę, ale wielu kar nie ma obecnie w KK tylko dlatego, bo
    kilku normalnych ludzi postanowiło jednak się nad tym zastanowić.
    A nawet zastanawiają się, czemu niektórzy, tacy jak ty, nad tym się nie
    zastanawiają (i nawet z grubsza już wiadomo, dlaczego się nie
    zastanawiają).

    > Ale zawsze dostarczasz mi ciekawych spostrzeżeń, więc z
    > niecierpliwością czekam na ciąg dalszy.

    Tyle razy już się chwaliłeś, że masz ciekawe spostrzeżenia, ale jakoś do
    tej pory żadnym z nich się nie podzieliłeś.
    To zastanawiające.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr