  • Data: 2021-09-27 20:13:17
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Boże!
    >
    > Straż Graniczna ma AKMS-y. te mają składane kolby. Stopka się obraca,
    > więc do bicia - pomijając już prawo - się nie nadają.

    Czyli, gdyby prawo nie przeszkadzało i byłyby wystarczająco mocne, to by
    się do bicia nadawały?

    Boże!
    Po co tak kombinować? Zacznijcie nosić młotki, skoro jedynym waszym
    problemem w sprawie bicia ludzi, to problemy techniczne - czy się coś
    nadaje, albo czy się coś popsuje...

    > Wiki jest kiepskim źródłem. PM-98 jest pistoletem maszynowym, który w
    > ogóle do bicia się nie nadaje.

    Boże! To straszne, że się nie nadaje!

    > Po za tym Ustawa o ŚPBiBP nie przewiduje takich ŚPB.

    Dlatego żeby się kolby nie psuły, czy dlatego, że ludzi kolbami biją
    tylko zwyrole?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr