  • Data: 2021-09-28 12:02:05
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Sep 2021 18:04:49 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ile znasz karabinów z metalowymi kolbami, które można użyć do uderzania?

    Oczywiście, że żadnego, bo nigdy tego problemu nie zgłębiałem. Nawet nie
    przyszło mi do głowy, że kolby karabinu mogą mieć podobne zastosowanie.
    Jak to dobrze, że w internetach można od razu znaleźć fachowca, który ma
    bogate doświadczenie i ochoczo się nim dzieli.

    > Chyba, ze chcesz rozkładanych kolb do tego używać, ale to mało
    > praktyczne.

    Przezornie nie zapytam, dlaczego rozkładane kolby są tak mało przydatne.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl