    From: "Marcin P." <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uzywany komputer - licencja na windows, naklejki itd
    Date: Fri, 9 Mar 2007 08:26:01 +0100

    news:esq1l0$pou$1@news.onet.pl...

    > Ale to tylko dowodzi, że kiedyś tam nabyłeś - podkreślam czas przeszły-
    > soft i mogłeś go odsprzedać, dać itd. itp. a sobie zachować kopię.
    >
    > W żaden sposób nie świadczy, że masz uprawnienia do tego softu.
    > Tylko oryginalny - czyli wprowadzony przez twórcę lub upoważnionego -
    > egzemplarz programu może o tym świadczyć.

    > A dlaczego JA miałbym potwierdzać jego oryginalność?
    > Niech mi udowodnią, że NIE JEST oryginalny.

    O jakiej ty oryginalności mówisz? Masz pojęcie?
    Jak złodziej buchnie ci samochód, to przecież też ma oryginalny!

    Chodzi tylko i wyłącznie o używanie oprogramowania zgodnie z warunkami licencji.
    Jeśli na licencji jest dla przykłądu napisane, że "program nie może być
    odsprzedawany"
    a ty masz fakturę zakupu od poprzedniego właściclela, naklejki, faktury, pudełko,
    płyty
    i książeczkę z licencją. to nadal jesteś ZŁODZIEJEM! Proste?

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin