  • Data: 2007-03-10 00:43:08
    Temat: Re: Uzywany komputer - licencja na windows, naklejki itd
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Markus Sprungk wrote:

    > Bo Ty go używasz?

    > Sprawdzając numer seryjny programu bez problemu udowodnią, że wszedłeś w
    > jego posiadanie nielegalnie. Wystarczy?

    A jak to się ma do oprogramowania, do którego nie ma numerów seryjnych?
    Ani imiennych licencji? Faktury przechowywać nie muszę, ba, nawet nie
    muszę jej dostać. A poza tym w art. 278 kk jest ,,bez zgody osoby
    uprawnionej''. Ciekawi mnie, w jaki sposób prokurator udowadnia *brak*
    zgody.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak