  • Data: 2007-03-09 21:06:57
    Temat: Re: Uzywany komputer - licencja na windows, naklejki itd
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a):

    > Ale to tylko dowodzi, że kiedyś tam nabyłeś - podkreślam czas przeszły-
    > soft i mogłeś go odsprzedać, dać itd. itp. a sobie zachować kopię.

    O, jak ładnie. Sam stwierdziłeś właśnie, że to dowodzi zakupu. Wcześnie
    twierdziłeś coś zupełnie innego

    > W żaden sposób nie świadczy, że masz uprawnienia do tego softu.

    Zdefiniuj pojęcie "uprawnienia"

    > Tylko oryginalny - czyli wprowadzony przez twórcę lub upoważnionego -
    > egzemplarz programu może o tym świadczyć.

    Oryginalny program to także wersja Retail. W jaki sposób udowodnisz, że go
    nabyłeś a nie ściągnąłeś z sieci P2P?

    > A dlaczego JA miałbym potwierdzać jego oryginalność?

    Bo Ty go używasz?

    > Niech mi udowodnią, że NIE JEST oryginalny.

    Sprawdzając numer seryjny programu bez problemu udowodnią, że wszedłeś w
    jego posiadanie nielegalnie. Wystarczy?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098