  • Data: 2007-03-10 17:52:16
    Temat: Re: Uzywany komputer - licencja na windows, naklejki itd
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a):

    > Nic takiego nie twierdziłem. Twierdziłem, że faktura zakupu
    > NIE JEST ŻADNYM DOWODEM NA LEGALNOŚĆ posiadanego softu.
    > I nadal tak twierdzę.

    Faktura zakupowa jest dowodem na nabycie określonego produktu.

    > W semantykę się teraz będziemy bawić?

    Nie. Lubię konkrety a nie jałowe bajanie

    > To, że posiadasz fakturę zakupu - kiedyś tam - danego egzemplarza
    > programu nie oznacza, że go nadal posiadasz legalnie.
    > Mogłeś go oddać, zbyć a sobie zostawić bezprawnie zainstalowaną kopię.
    > Czy teraz jasno to wyłożyłem?

    Tak, tutaj masz oczywiście rację, ale to chyba raczej zupełnie inny temat.
    Nie sądzisz?

    > A masz legalne ciuchy na sobie? Buty?
    > Zegarek, telewizor w domu itd. ?

    Cytat z Twojej wypowiedzi:

    "Jest gorąca prośba o niedawanie absurdalnych porównań.
    Prawa autorskie to rzecz niematerialna i abstrakcyjna, a nie przedmiot
    fizyczny. Nie działają więc tutaj takie analogie."

    Może już czas byś się stosował do własnych przemyśleń?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098